Методичні рекомендації
Методичні рекомендації з інформаційного забезпечення оцінювання учнів 6-го класу у 2024/2025 навчальному році
04 жовтня 2024 року відбулося відкрите засідання методичної ради ліцею, на якому за рішенням педагогічної ради ліцею від 01.10.2024 протокол № 8 було розглянуто зміни да Освітньої програми ліцею щодо оцінювання учнів які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898. Методична рада прийняла відповідне рішення, а саме :
1. Здійснювати компетентнісне оцінювання учнів 6-го класу у 2024/2025 навчальному році за таким алгоритмом :
1.1. Забезпечувати виконання комплексних підсумкових робіт після кожної вивченої теми.
1.2. У разі відсутності учня/учениці під час виконання комплексної підсумкової роботи забезпечити проходження оцінювання в окремий день чи під час наступного уроку або виставити оцінку на основі поточних.
1.3. Перед семестровою забезпечити виставлення оцінок за групами результатів. При формуванні висновків щодо рівня досягнення обов’язкових результатів за семестр враховувати поступ (динаміку, прогрес) особистих досягнень учня у вивченні предмета.
1.4. Забезпечити учителям свободу щодо вибору інструментів виміру знань та навичок учнів, здобутих за певний проміжок часу, поступу учнів на різних предметах (завдання, частоту їхнього проведення, варіанти виставлення оцінок учитель обирає самостійно).
1.5. Здійснювати підсумкове оцінювання упродовж навчального року відповідно до форм контролю, визначених в календарно-тематичних планах учителів, які працюють за програмами НУШ.
29 жовтня 2024 року вчителька німецької мови нашого ліцею - Данилюк О.В взяла участь у воркшопі, присвяченому вдосконаленню навичок оцінювання у викладанні німецької мови. Захід був організований для педагогів з різних навчальних закладів і мав на меті обговорення актуальних підходів до оцінювання знань учнів.
Основною темою воркшопу стало розроблення критеріїв оцінювання, які відповідають сучасним освітнім стандартам. Учасники працювали над створенням прозорої, об’єктивної системи оцінювання, що допоможе учням краще розуміти свої сильні сторони та зони для розвитку. У ході обговорення вчителі обмінювалися досвідом та обговорювали способи інтеграції нових критеріїв у навчальний процес.