На воркшопі, присвяченому технологіям розвитку критичного мислення, заступниця директора закладу освіти, Галина Василівна Іванчук, поділилась своїм досвідом і професійними напрацюваннями в галузі впровадження методик, які сприяють формуванню в учнів здатності аналізувати, оцінювати та аргументувати свої думки.
Вивчення руху через спорт: інтегрований урок, що надихає
Вчителька фізики Москалу Тетяна Дмитрівна поділилася своїм досвідом в освітянському електронному виданні "ЧернівціОсвітні "-2024, публікацією на тему: "Вивчення руху через спорт: інтегрований урок з фізики та фізкультури для підвищення мотивації учнів". Ця інноваційна методика демонструє, як можна поєднати фізику з активною діяльністю, аби зробити уроки захопливими, а матеріал — зрозумілішим і цікавим для учнів.
У статті висвітлюються практичні приклади, коли фізичні вправи допомагають краще зрозуміти закони механіки.
Досвід Тетяни Дмитрівни — чудовий приклад того, як інтегровані уроки можуть зробити навчання сучасним, цікавим та корисним.
Вивчення руху через спорт: інтегрований урок, що надихає
Вчителька фізики Москалу Тетяна Дмитрівна поділилася своїм досвідом в освітянському електронному виданні "ЧернівціОсвітні "-2024, публікацією на тему: "Вивчення руху через спорт: інтегрований урок з фізики та фізкультури для підвищення мотивації учнів". Ця інноваційна методика демонструє, як можна поєднати фізику з активною діяльністю, аби зробити уроки захопливими, а матеріал — зрозумілішим і цікавим для учнів.
У статті висвітлюються практичні приклади, коли фізичні вправи допомагають краще зрозуміти закони механіки.
Досвід Тетяни Дмитрівни — чудовий приклад того, як інтегровані уроки можуть зробити навчання сучасним, цікавим та корисним.
Участь у ІV відкритій науково-практичній онлайн-конференції педагогічних працівників «Освіта. Досвід. Інновації» 2024
Іванчук Галина Василівна, pаступниця директора з навчально-виховної роботи взяла участь у IV відкритій науково-практичній онлайн-конференції «Освіта. Досвід. Інновації» – 2024, де представила доповідь на тему «Технологія критичного мислення: навчальні прийоми». У своєму виступі Галина Василівна поділилася практичними підходами до впровадження технологій критичного мислення в освітній процес, представила інноваційні прийоми для активізації когнітивної діяльності учнів та висвітлила роль критичного мислення в розвитку самостійності й творчого потенціалу.
Участь у засіданні міських професійних спільнот учителів-словесників
На засіданні професійної спільноти учителів-словесників у січні 2024 року, заступник директора з навчально-виховної роботи Іванчук Г.В. поділилася досвідом і результатами роботи з теми "Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови і літератури"
Участь педагогів у ІІІ відкритій науково-практичній онлайн-конференції «Освіта. Досвід. Інновації» – 2023
Два талановитих педагоги поділилися своїми досягненнями у сфері освіти в межах ІІІ відкритої науково-практичної онлайн-конференції «Освіта. Досвід. Інновації» – 2023.
Бичкова Оксана Володимирівна презентувала інноваційний підхід у статті "Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках зарубіжної літератури шляхом використання дієвих інструментів побудови сучасного уроку". Основний акцент зроблено на методах, які дозволяють розкрити креативність учнів, залучаючи їх до активного обговорення літературних творів та створення власних творчих робіт.
Данилюк Олександра Вадимівна опублікувала досвід у статті "Storytelling як засіб розвитку іншомовної комунікативної компетентності на уроках німецької мови". Завдяки використанню техніки сторітелінгу учні не лише покращують знання мови, але й удосконалюють навички комунікації, вчаться висловлювати свої думки та ефективно взаємодіяти в іншомовному середовищі.
Участь Іванчук Галини Василівни у педагогічному фестивалі «Я роблю це так» – 2021
На педагогічному фестивалі «Я роблю це так» у своєму виступі Галина Василівна Іванчук акцентувала увагу на важливості впровадження принципів академічної доброчесності в освітній процес. Вона поділилася дієвими методиками створення індивідуалізованих завдань, які сприяють розвитку критичного мислення, творчого підходу та інтелектуальної самостійності учнів.