Любов Іванівна Кравчишин
вчителька математики
освітній рівень: магістр;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: учитель-методист;
стаж: 41 рік;
проблема, над якою працює: «Розвиток ключових предметних компетентностей засобами цифрових технологій на уроках математики».
Олена Сергіївна Сігітова
вчителька французької та англійської мов
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: учитель-методист;
стаж: 23 роки;
проблема, над якою працює: «Професійна майстерність вчителя іноземної мови як важлива складова розвитку сучасної школи та формування компетентно-успішного випускника».
Тетяна Михайлівна Шейчук
вчителька історії України та всесвітньої історії
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: старший учитель;
стаж: 21 рік;
проблема, над якою працює: «Використання інтерактивного контенту в процесі вивчення історії – важливий чинник реалізації компетентнісного навчання».
Тетяна Дмитрівна Москалу
вчитель фізики та астрономії
освітній рівень: магістр;
кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії;
стаж: 6 років;
проблема, над якою працює: «Формування життєвої компетентності особистості шляхом впровадження інноваційних технологій в процесі навчання фізики та астрономії».
Мирослава Олександрівна Воєвідка
вчителька англійської мови
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії;
стаж: 19 років;
проблема, над якою працює: «Використання онлайн ресурсів та цифрової компетентності на уроках англійської мови під час дистанційного навчання».
Оксана Володимирівна Бичкова
вчителька зарубіжної літератури, української мови та літератури
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: старший учитель;
стаж: 25 років;
проблема, над якою працює: «Застосування дієвих інструментів побудови сучасного уроку зарубіжної літератури, розвиток творчого потенціалу кожного учня».
Ніна Іванівна Бічер
вчителька фізичної культури і основ здоров’я
освітній рівень: магістр;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: старший учитель;
стаж: 17 років;
проблема, над якою працює: «Підвищення рівня рухової активності школярів в умовах сучасної школи».
Ангеліна Русланівна Томчишин
вчителька англійської мови
освітній рівень: магістр;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії;
стаж: 4 роки;
проблема, над якою працює: «Методики вивчення граматики у загальноосвітніх школах».
Галина Михайлівна Герецун
вчителька біології та хімії
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
науковий ступінь: кандидат технічних наук;
стаж: 18 років;
проблема, над якою працює: «Сучасні інтерактивні технології, як засіб актуалізації пізнавальної діяльності при вивченні хімії та біології».
Вікторія Богданівна Литвин
вчителька інформатики
освітній рівень: магістр
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: учитель-методист
стаж: 35 років;
проблема, над якою працює: «Формування позитивної мотивації на уроках інформатики засобами інноваційних форм і методів навчання».
Руслан Володимирович Іванюк
вчитель правознавства
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: старший вчитель;
стаж: 29 років;
проблема, над якою працює: «Розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства».
Віктор Михайлович Сплавський
вчитель фізичної культури
освітній рівень:
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
стаж: років;
проблема, над якою працює: «».
Оксана Орестівна Гешко
вчитель англійської мови
освітній рівень: магістр
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: вчитель-методист;
стаж: 31 рік;
проблема, над якою працює: «».
Мирослава Іванівна Білінська
вчителька української мови та літератури
освітній рівень: спеціаліст;
кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії;
педагогічне звання: вчитель-методист;
стаж: 37 років;
проблема, над якою працює: «Формування пізнавальної самостійності та елементів дослідницької діяльності учнів на уроках української мови й літератури».