Методична скарбничка

Серія інтегрованих уроків

Серія інтегрованих уроків триває! Ліцеїсти мають можливість сприймати інформацію комплексно. Теми проведених заходів: " Освіта, наука й техніка в минулому та сьогодні" (історія + трудове навчання, 5 клас, 08.03, Тетяна Шейчук й Тетяна Москалу), "Фізико-математичний марафон" (фізика+математика, 7 клас, 12.03, Тетяна Москалу й Інна Усатюк).  Усе вдалося! Зацікавленість й активність учнів мотивують вчителів ліцею до реалізації найсміливіших освітнніх задумів!

Інтеграція навчання забезпечує системні знання учнів із різних галузей науки.  Урок з історії та фінансової грамотності в 5 класі був цікавим, дидактично насиченим і динамічним. Інтеративні завдання

спонукали п'ятикласників не лише вивчити історичні події, пов'язані з українською валютою, а й провести міні-ярмарок. Під час ярмарку учні використали здобуті на уроці знання та презентували створені вдома купюри. Серія інтегрованих уроків триватиме впродовж березня-квітня...

Інтегрований урок з української мови та фінансової грамотності було присвячено Міжнародному дню рідної мови і відкриттю тижня грошей (Global Maney Week). Його проведено у формі гри між командами учнів 10-А і 10-Б класів.  Усі завдання  були спрямовані на розвиток умінь критично мислити і грамотно висловлювати думку українською мовою. Учні отримали додаткову можливість  запам'ятати  правопис деяких вставних слів і нагадати основні правила пунктуації, а також продемонструвати рівень власної фінансової грамотності, зокрема під час вправи "На жаль, ... , але на щастя, ..." Було надзвичайно цікаво спостерігати за десятикласниками, які шукали позитив (але на щастя...) у ситуації, коли загублено картку, або банк пропонує тільки 3%відсотки річних від деозитних коштів та ін.



Такий інтегрований підхід допомагає розвивати не лише мовні, але й фінансові навички учнів, надаючи їм корисні знання для майбутнього.

Далі буде ще цікавіше...

"Життя вимагає руху!!!"

Учителька фізики Тетяна Москалу та вчителька фізичної культури Ніна Бічер провели 30.01 інтегрований урок фізики та фізичної культури «Життя вимагає руху!!!» Нетипове поєднання, правда ж?

Учні 10-А класу взяли участь у п’ятьох спортивних естафетах. Виконували їх, вирішуючи практичні завдання з теми "Механічний рух". Десятикласники мали унікальну можливість поєднати теоретичні знання із практичними навичками,  наглядно демонструючи вивчене в реальному житті.